Dispozitivele smart pentru sport și notificări din categoria brățări fitness/ceasuri smart nu erau foarte populare în urmă cu aproximativ 3-4 ani.
Atunci oferta nu era vastă, prețurile destul de mari și experiențele software pline de buguri asta făcea ca împătimiții tehnologiei să fie șceptici în privința lor, automat și rata de adopție mică.
Însă odată cu evoluția tehnologiei, scăderea considerabilă a prețurilor și înăsprirea competiției, dispozitivele smart purtate la încheietură au crescut considerabil în materie de adopție.
În anul 2019 mai precis (trimestrul 3) vânzările de astfel de smart wearables au crescut cu peste 65%.
Vânzările sunt cuantificate cu numărul de produse livrate (nu vândute efectiv, aceasta este o metodă comună de măsurare) și cea mai mare marjă o are compania Xiaomi cu peste 12.2 milioane de unități, pe locul 2 este Apple ce a avut mare succes cu ceasurile smart iar pe locul 3 se clasează Huawei ce a înregistrat o creștere record de 243%.
Studiul integral făcut de Canalys îl găsiți aici.