Strazi confectionate din PLASTIC sunt mai rezistente si practice ca asfaltul. Sunt modulare ceea ce le permite sa ascunda sub ele cabluri si tevi de apa.
Drumurile sunt un punct destul de important care contribuie la economia unei tari.
Tehnica moderna de pavare a drumurilor dateaza din 1775 cand Pierre–Marie Tresaguet a gandit si pus in aplicare soselele din piatra concasata care se batatoreau automat prin folosinta.
In zilele noastre metodologia nu este schimbata atat de mult in esenta. Bine, intervin utilajele si diferitele substante care leaga compozitia asfaltului in asa fel sa fie mai durabil dar se folosesc tot pietre care sunt inchegate de un soi de adeziv.
Desi eficienta si destul de durabila metoda se pare ca se cauta alternativa, alternativa viitorului.
Compania de constructii VolkerWessels a facut public un concept de strazi confectionate din PLASTIC reciclat.
Plasticul ar fi foarte durabil si rezistent la masinile ce stau pe el si nu ar mai fi nevoie de mentenanta periodica, pe langa asta rezista foarte bine la temperaturi crescute si scazute (80° C pana la -40° C).
Design-ul modular al drumurilor din plastic permite amplasarea de conducte de apa si cabluri sub ele fara sa mai fie nevoie de sapat santuri si peticit(integritatea nu este compromisa)
.
Orasul Roterdam vrea sa testeze acest nou tip de drumuri insa momentan este doar un concept care trebuie testat si retestat. Insa optimismul este ridicat.
VolkerWessels spera sa vada primele drumuri publice de acest fel in urmatorii 3 ani.