LG este în continuare în declin pe piața telefoanelor mobile smart.
Practic divizia mobilă a companiei este undeva la 21.3% în minus pe vânzări comparativ cu aceiași perioadă de anul trecut, chiar dacă au înregistrat o majorare de 6.8% comparativ lunile precedente.
Compania tocmai a făcut publice rezultatele financiare și se pare că cifrele nu sunt foarte promițătoare, însă LG pare să rămână pozitivă.
În partea a 2-a a anului 2019 LG (divizia mobilă) era cu 268.4 milioane de dolari în minus datorită investițiilor puternice în marketing pentru lansarea noilor telefoane smart iar mai mult decât atât, datorită relocării liniei de producție în Vietnam cifrele au avut de suferit.
O parte din „vină” ar fi atribuită și competiției masive din China, care vin cu niște politici violente de preț și telefoane moderne cu funcții/aspect modern.
Drept exemplu, Xiaomi a lansat în urmă cu foarte puțin timp modelul Pocophone F1 ce are specificații de top și costă mai puțin de jumătate decât un flagship.
Își va reveni compania în viitorul apropiat? Momentan nu știm exact dar este necesară o restructurare a planurilor companiei de termen lung.
Lasă un comentariu