Cred că știți site-ul Giphy.
Practic acolo se dau share la diverse imagini animate și toată lumea le distribuie mai departe pe rețelele de socializare.
Ei bine se pare că Facebook a sesizat notorietatea site-ului în ceea ce privește publicul mai tânăr și au cumpărat platforma.
Prețul?
Păi tranzacția a fost evaluată undeva la 400 milioane de $ și face practic ca Giphy să intre sub aripa Facebook.
De ce ar fi fost Facebook interesat de o asemenea achiziție?
Majoritatea traficului către site-ului Giphy venea din Facebook sau alte rețele de socializare, deci este o strategie a companiei pentru a mai analiza anumite date despre utilizatori și în același timp să aibă o platformă nativă de unde să se poată administra animațiile amuzante (dar în principal pentru date).
Giphy având și un API ce-ți permite să faci integrarea în diverse proiecte custom (aplicații sau site-uri web).
Momentan nu se știe exact ce parte din Facebook va fi integrată în Giphy sau invers. Va trebui să observăm evoluția lucrurilor în viitor.