Buget de marketing Samsung: 10 mild. $ in anul 2016
Marketingul este una din cele mai esentiale moduri prin care poti sa-ti faci brand-ul cunoscut in mediul online si nu numai. Indiferent de domeniul de activitate sau de dimensiunea proiectului tau trebuie sa faci marketing! Este esential sa faci marketing!
In esenta sunt mai multe tipuri de marketing, insa acesta este concretizat in doua tipuri principale: Marketing cu plata si Marketing fara plata (organic).
Nu exista unul fara celalalt, insa daca ai capacitatea sa cresti proiectul cu Marketing organic in detrimentul celui cu plata, este meritul tau si vice versa.
Dar chiar daca reusesti sa ajungi la un punct destul de bun in evolutia proiectului tau, pentru a trece la urmatorul nivel trebuie sa aloci un buget de marketing. Cat de mic si nesemnificativ ar fi, are potentialul real sa faca o diferenta.
Continuan exact pe aceasta nota, vrei sa vezi cum arata un buget de marketing Samsung?
10.000.000.000 $
Ai citit bine, 10 miliarde de dolari investiti de Samsung in campanii de publicitate pe anul 2016!
Bine, pentru o companie de dimensiunile Samsung nu este o cifra chiar asa mare, mai ales atunci cand rivalii investesc sume similar de mari (LG a investit aproximativ 1,6 miliarde de dolari in 2016).
Desi analistii spun ca Samsung a investit aceasta suma uriaza in promovarea brand-ului si a dispozitivelor mobile datorita problemelor cu Galaxy Note 7 si cumva vad logica in aceasta afirmatie.
Adica reputatia fiind patata, trebuie sa faci intr-un fel sau alta sa o redresezi. Una dintre metodele de redresare este lansare lui Samsung Galaxy S8 si automat alimentarea bugetului de marketing cu 25% mai mult fata de anul precedent.
Insa daca este sa facem abstractie de problemele companiei, acest lucru ne dovedeste noua romanilor, ce nu prea le avem cu marketingul, cat este de crurial sa investesti in compania ta alocand un buget de marketing.
Si mai ales cat este de important sa iei in serios publicitatea platita.