Daca ma intrebi pe mine pot spune destul de detasat ca marketingul celor de la Samsung nu ma incanta, marketingul vizual cel putin.

Adica de vreo 2 ani s-a resimtit intr-o oarecare masura declinul vanzarilor telefoanelor prin campaniile publicitare facute de acestia. Pana si prezentarea Galaxy S5 de anul trecut a fost putin plictisitoare pentru mine, nu era nimic diferit, aceiasi Samsung care prezinta acelasi model de 2 ani de zile, acelasi model care nu are nimic unic si diferit doar cateva functii care nu le foloseste nimeni si toata atentia vroiau sa o concentram acolo…dar fara succes.

Acelasi marketing pentru functiile pe care nu le vei folosi niciodata, facand telefonul ca un moft nu o necesitate, o experienta deloc unica si personala.

Insa se pare ca incepem sa vedem o schimbarea in departamentul publicitar Samsung.

Reclama si mesajul care il transmite este extrem de important pentru o companie ce vinde telefoane mobile. Practic telefoanele sunt un mijloc de comunicare modern prin care ne transmitem uneori ideile, frustrarile, iubirea…adica fac partea din viata noastra, din intimitatea noastra. Iar cum tu ca gigant telecom vrei sa-l vinzi mie trebuie oarecum sa ma convingi ca imi respecti telefonul pentru ceea ce este, nu doar o masina de facut bani. (sper ca am avut sens in ceea ce am spus mai sus)

Samsung a mai postat un clip pe pagina de Twitter care sincer ma face cu atat mai curios de viitorul S6. Teaserul este extrem de bine facut, sunt captivat !

Telefonul va fi anuntat pe data de 1 martie insa eu nu mai am rabdarea. Clipurile sunt asa de bune in a creea anticipare incat vreau sa-i aplaud pe cei care se ocupa de marketing. BRAVO ! Astea sunt niste campanii demne de o companie cu asa o anvergura. Daca lucrurile vor continua in acelasi stil si Galaxy S6 va fi ceva nou, desenat de la 0, Samsung va avea un an bun.

Mai sunt cateva zile pana la evenimentul Unpacked. Geek Chronicles va raporta live! Fii pe faza! 😀

 

 

📲 Lasă un comentariu:

comentarii