Iti iubesti atat de tare telefonul incat l-ai linge de Valentines Day? 🤣

Publicitatea are multe forme si poate transmite mesaje diferite in functie de cine priveste reclama. Reclama in online a evoluat destul de mult intr-un timp relativ scurt, asta a permis advertiserilor sa devina din ce in ce mai creativi si inovativi in plasarea reclamelor.

Una din cele mai populare moduri de a plasa un produs, este prin intermediul unui clip video scurt care duce mesajul direct la consumator.

Acest lucru se pare ca a fost perceput si de echipa chinezilor de la OnePlus si a fost pus in paractica intr-un mod…neconventional 🤦🏿‍♂️.

Mai precis compania a lansat un clip video acum in perioada de Valentines Day, cand toata lumea iubeste cateva ceva (nu ma intereseaza ce sincer 😂 ), unde actorii participanti la clip, ling telefoanele OnePlus 3T.

Altii il numesc idee indrazneata, eu ii spun Guerilla Marketing

OnePlus nu este la prima reclama controversata de acest gen, insa abordarea de idei unice sau crearea unor reclame excentrice confera atentie brandului, care nu poate fi un efect negativ.

Odata cu reclama controversata in sine, OnePlus a pus la cale si un concurs in care iti ofera sansa sa castigi nu unul, ci doua telefoane OnePlus 3T speciale. Detalii referitoare la concurs gasesti pe site-ul lor.

OnePlus 3T este unul din cele mai bune telefoane din anul 2016. Acesta reusind sa ofere performanta de flagship la un pret extrem de motiv, in comparatie cu telefoane de la companii precum Samsung sau LG.

Dă un 👍  pe Facebook dacă îți place tehnologia



Insa oricat de performant ar fi telefonul, tu l-ai linge? 🤣

 

📲 Lasă un comentariu:

comentarii